I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 07, 2012

Saya mahukan awak yang dulu , sy tunggu :'(

ABDUL RAHMAN ABDUL RAHIM ,

saya rinduuuuuuuuu sangat awak yg dulu ...... rinduuu awakkk :'(
saya takot akan kehilangan awk lagi , sy tanak itu ... sy cuba jadi yg terbaik utk awk .... sy janji .,
Awak , sy minta n merayu jgn balas balik dgn ape yg sy pernah buat kat awk .. sy dah menyesal awk , sy tanak sy takot ... sy cuma mahu awk seorang ... milik sy , sy punya perasaan cemburu ... sy jelous awk , jealous ... sakit awk , sy sedang rasa deritanya tanpa awakk ... bila nak tidur , sy menangis smbil tenung gmbar awk , tgk domokun , pelok bantal pelok awakk . sy hanya mampu bayangkan yang awk sentiasa di sisi saya wlaupun sy tahu awk jauhh . kita kongsi bantal pelok kan sygg ? awk bagi sy bantal busuk awkk , sy dah ada sarung bantal baru untuk bantal awk tao .... sy ada beli album baru , sy letak semua gambar sy dgn awk ... setiap mlm sy akan tgk n dgr lagu never knew I needed by ne yo . Awk , kita dgr lagu ni masa kita baru2 knl kan . awk amik saya balik keja, awk ajak saya pergi cc tmpt area awk kan . sy rindu semua tu syggggg . rindu sgttt . Sy minat neyo, awk pun sama , banyak sebenarnya chemistry kita . saya nampak itu ... first time awk dukung saya masa kat tangga cc tu kan . Wahh , smpai sekarang saya masih ingat semua . tak pernah lepa langsung awk .... sy takot , takot awk akan jumpa org yang lebih baik dari sy , yg lebih cantik, better dari sy . sy tahu n saya sedar siapa saya ,,, sy jahat , selalu buat awk sakit aty ... sy kesal dgn semua tu ..
     saya nak awk yang dulu .. wlaupun sy dahtak bole jumpa awk mcm dulu , sy faham , sy cuma mahu mesej dgn awk mcm dulu , cntct awk , and awk cuma ada sy sorang jee . itu je awkk . sy pun , sy cuma nak ada awk sorang . seriously sy dah tak heran dgn lelaki lain kecuali awk ... sy cinta awk , syg awk , rindu awk . bagi sy peluang awk , untuk pulihkan semula kebahagiaan kte sblm saya pergi praktikal . nt sy dah kat sana , sy tak dapat jumpa awk ... sy jauh ... sy busyy kerja , penattt awk kerja hotel . sy nak sgt , after u final , sy nak awk yg dulu . happy dgn saya , susah sng dgn saya . sy janji sy mahu jd yang terbaik ... bagi saya waktu .. sy akan berubah ... sy mahu awk , milik sy seorang ... tolong awk , jgn balas dgn ape yang sy pernah buat , sy tak sanggup utk kehilangan awk . apa yang sekarang saya terima setimpal dgn apa yang saya buat . awk , sy tak kuat seperti ape yang awk sangkakan ... maaafkan sy awk . maafkan saya ........................



Saya mahu awk seorang , satu-satunya milik saya .,... saya mahu awak yang dulu ...
TERIMA KASIH SAYANGGG :'(

No comments:

Post a Comment