I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, September 25, 2011

I love September :)

heyheyhey ....
Lots of love from me to youuu .. wahh, kelas kau jahh ! Bwuekk . Harini aku nak updated blog sejak sekian aku merasakan bosan mengadap fb yang tiada penghujungnyaa . hee .

 Ilove september:) . because of on this month , aku akan mengalami waktu dan kenangan untuk menyambut hari-hari yang sanagt penting dan istimewa buat diri aku . The fisrt important date is 7/9 and 10/9 ..
Pada 7/9 adalah tarikh erpenting yang aku wajib INGAT , iaitu my lovely momma besdayy:) . hhee . me love you sangatsanagat !Mmmuahx . and the second date is my anniversary . Even baru genap 1year baru2 nii . tapi aku sangat bersyukur sangat2 . Kirakan , dengan si dia ni lahh orang yang paling lama aku pernah couple dalam hidup aku . Pecahh record jugak laa .AHHA ,. thanks sayangs . Ilebiu:)






Ape yang aku harap lepas ni , setiap bulan september, aku nak tarikh2 ni menjadi tarikh yang sangat bermakna dan kenangan manis buat diri aku selamanya . Insyaallah , jika jodoh aku panjang , takkan kemana kan.. hee  .. Aku hanya mampu berdoa agar semuanya berjalan dengan baik . Terima kasih Ya Allah ..

No comments:

Post a Comment