I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 09, 2011

Kenapa

Salam semua .

I've nothing to share . Just wanna luahkan isi hati sy pada jam 3pagi ni . Pelik kan kenapa saya tiba-tiba boleh menangis sebab bila ingat semua kisah saya dan awak . Ketawa , sedih , merajuk , semuanya saya sedang ingat sekarang . Hati saya tiba-tiba tersentuh bila terkenangkan apa yang awak buat untuk saya . pengorbanan awak walaupon kecil , tapi besar bagi saya ., Yaa, saya akui , saya tak pernah tunjuk cara saya care pasal awak .. saya suka gaduh dengan awak , saya suka buat awak marah . saya rasa puas ! itu adalah saya . ., saya tak tahu knp n sejak bila saya jadi seorang pendendam macam ni . Bukan ini yang ku pinta ... saya takot , jika dengan kelakuan saya macam ni , tak mustahil satu hari nanti saya akan kehilangan awak . Saya akui , bukan semua lelaki tahan dengan kerenah perempuan macam saya .

  ''Macam-macam kan yang awak dah buat untuk saya ... Walaupun awak sanggup bersusah , demi kesenangan saya . Awak redah panas ujan , ulang alik sebab nak ambik and anta saya dekat rumah sewa , awk bagi duit awk bila saya tak cukup duit nak makan , walaupun awak tahu awk perlukan duit tu untuk duit makan awak , awak datang malam-malam sebab nak jumpa saya even awk dah banyak kali pernah excident and selalunya bila kua malam .. jalan gelap , tayar problem .. walaupun hanya sekecil kuih karipap yang awak belikan untuk saya sebab saya nak sangat makan karipap semalam ... Itu adalah perkara yang sangat saya terharu ! sumpah !Dua hari berturut awak cari and nak belikan karipap untuk saya , sebab saya nak makan masa malam ,. manalah ada orang jual kuihmuih macam tu waktu malam2 ... Aku pun satuu , permintaan pelik-pelik , macam orang mengidam nak makan cempedak bagai .. Ada pon tak semua tempat ..Baru tadi awak dpat beli , balik keja awk terus beli and hantar kat rumahh saya .. awak tahu tak , awak terlalu baik untuk saya . kenapa , kenapa .. saya ni layak ke untuk awak ?orang macam saya ni ke yang jadi pilihan hati awak ?yg selalu sakitkan hati , makihamun , kurangaja,takhormat awak . OMG ,, aku sangat teruk . maafkan aku ..



 Maafkan AKU ! aku terlalu bodoh untuk semua ini . Ya Allah , jika aku tahu siapa jodoh aku sekarang , aku takkan sia-siakan hidupnya .. Aku akan jaga dan sayangi dia . Mungkin juga jika suatu hari nanti , benarlah bukan jodoh antara aku dan dia , adakan aku dapat terima kenyataan ni . tidakk ., susahh untuk aku terima .. Aku hanya berdoa semoga hubungan aku dan si dia berkekalan selamanya . Dia terbaik untuk aku .. Aku akuinya ...................................




                                                                                                                       

No comments:

Post a Comment