I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, November 18, 2011

Saya gilakan design niee sekarang :)

Assalamualaikum semua !

Dah lama aku tak updated blog aku kann . sebab aku taktao nak bebel ape sebenarnyaa . kalau aku updated pon mesti pasal kisah cinta aku tak abis-abis .. agaknya orang lain yang bace pon naik muak sebab topik yang salu aku bahaskan benda yang sama jaa . ahha ..

Peduli la orang nak cakap ape kan . Asalkan aku bahagia ! ehee .. Aku nak share siket pasal diri aku sekarang nii . Sekarang aku sangat obses akan design yang ada gamba Bristish flag . Taktahu kenapa .. Bukan bermaksud kalau aku pakai aku terlalu banggakan bendera jajahan kan . Cuma ianya jadi satu trend buat masa skerang . So aku pon beli lahh ! ehee .. bukan aku beli sebab aku bangga pakai baju ke hape corak bendera orang lainn . Takan aku nak pakai baju gmba bendera malaysia pulak ? hee . time tengok bola boleh laaa . bwuekk ! eheee . THINK POSITIVE PLEASEEE . aku tetap jiwa Mlaysia okayy :)




No comments:

Post a Comment