I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 10, 2011

My beautiful holiday :)

Assalamualaikum ...
Cuti semester kali ni sangat pendek,padat dan membosankan ... Bukan sebab apa , mati-mati aku ingat cuti 3minggu . Tu pon bagi aku sekejapp sgt . Tuptup , aku dgr naik 12hb niee . Maonyanya lagi awal dari apa yang aku jangkakan .. Adoyaii . Hmm ! Apa boleh aku buat , terpaksalah akur demi Politeknik Ibrahim Sultan tersayang *akan datang ! ahha . Nak ikotkan bosan aku,sampai bila-bila tak abis . ahha . Mak and bf aku pon salu marah kalau aku selalu sebot perkataan 'bosan' . hmm, mmg tak bagus pn act ..

  Nak ilangkan siket bosan aku masa cuti niee,aku pon pegilah KL uma pakcik aku .. jalan-jalan .. Tak jalan sangat la sebab aku datang pon time pakcik aku kerja . Ada masa pon time malam jaa . Tapi okayylah, ada jugak makan angin yang tak berapa nak angin . Lagipun aku kena faham diorang busyy ;) . Btw , tenkiu uncle , unty sbb bawak aku keluar Jalan -.- Ngehngeh . 

    Tapi satu perkara yang buat aku nak NANGIS bila selama niee aku kempunan nak makan Ikea Meatballs , akhirnya buah hati pengarang jantung aku telah menunaikan hasrat aku untuk melantak sampai lebamm Meatballs tuu .. Omaagoddd !Tenkiuu sayangg .. Me love youuu .. Ni ada lahh ciputt gamba yang tak berapa nak clear aku nak show ! AHAHAHA;p

Rasmikan toilet :DD
Ngee ~

Kita sayang unty kita Nur syahira :) .. Gamba kat sini je sempat snap . Toilet .Kuikui

Iloveeyouutilllastmybreath :)

                       Jalan-jalan di taman astakona . Nampak bangunan niiee , tangkap photo . kihkih
Aku kan pelancong . huahua

The best meal yooo ! Meatballs , Chicken wings and Dark Choc Cake slice for dessert = RM30+ ! Wahh, semuanya sedap-sedap . Sumpah terbaikk . Tryy lahh yee :) saya bagi 5 bintang !hehe


Si gemokk kita pon kempunan jugak yee . Alololo .AHAHA . ily;) Thanks sebab belanja . kihkih


Jemput makan :)

No comments:

Post a Comment