I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 08, 2012

5 Februari 2012

Assalamuaikum and haii ...

Actly harini sy updated blog bukanlah sbb nak menagih simpati atau apa . Just luahan hati sy seorang . Biarlah org nak cakap aku nie gila ke , meroyan ke , sebab aku terima yg semuanya salah aku . Dah terlambat untuk aku menyesal . Semuanya dah berakhir . Firtsly , sy nak minta maaf kat my mom sebab aku dah kecewakan dia . Aku tak dapat pertahankan hubungan niee . 2ndly , To my dear Abdul rahman bin abdul rahim , personally i wanna tell n apologize to you .. Let me explain everything ....

THIS IS MYBAD DATE BECAUSE I LOST HIM FOREVER IN MYLIFE:o

   Even I know , awk dah tanak dgr sebarang explaination dari sy .. Sy just cerita perkara sebenarnya ...
Memang saya pernah terus terang dkat awk pasal N tu .. awk pon nak sy berubah n tak cntct dia lagi . Im tried because of sy sygkan hubungan niee . Mula saya sgt excited nak tunggu awk balik cuti maulidur rasul niee sbb sy sgt rindukan awk . Sy fikir awk dah maafkan sy ..sy pun cuba utk berubah . Mmg banyak benda lagi yg sy tak cerita . At last , before awk balik melaka , semua da ternag2 dpn mata awk bout that message sy dgn N . Masa balik keluar dgn awak hari ahad tu , sy rasa sy nak berubah , nak mcm dulu , tanak permainkan awk sbb sy cuba nak gunakan peluang yg awk beri kat sy .. tapi ape yg saya harapkan malah menjadi lain ... Sy tahu hati n perasaan awk lagi hancur , kecewa sbb saya buat awk mcm ni .. saya tao sy dah takde harapan lagi utk teruskan hbgn niee . sbb ur parents dah tak kasi awk kawan dgn sy . Itu sy faham sbb sy mmg patut terima semua ni , setimpal dgn ape yg saya buat . As u said , I deserved it . Allah maha adil . Yaa , i dah rasa u , sakit , bagai nak gila bila kehilangan u . Dulu , i tak jaga hati u , i tak pikir perasaan u , u jealous ke , ape ke , i ttp dgn pendirian i . I tak matang . bila gado , i tak daapat kwl perasaan i . I sedar , selama 1year4month kita cple . i je yg salu ungkapkan perkataaan break . Sekali pun tak pernah keluar dari bibir u mcm ape yg pernah i ckp . U selalu ckp u nak pertahankan hbgn niee . Tapi i terlalu ikotkan hati , pdhl u busy . I memberontak .. hanya di sebabkan i sunyi , u takde masa utk i . I taktahu ape yg i nak sebenarnya dlm hidup i .. Even i da dapat org SEBAIK u .. I bersyukur . Tapi skg dah terlambat utk i patah balik n berubah . No chance for me anymore .. I tahu , sape bole terima bila org da buat mcm niee :'(

         Arar , I takan lupa segala kenangan kita bersama selama setahun lebih ni . I cant . You org paling lama i pernah cple . I sgt sygg and cintakan you . Even i kawan dgn org lain , i tak rasa ada org dapat gantikan u dlm hati i , Mak i sgt sayang n suka i kwn dgn u . I tak pernah tgk mak i sepercaya lelaki mcm dia percaya u .. Ingat tak masa first2 kita kenal . Time tu i kerja Giant . Awk salu datang , bagi kuih karipap yg mamam awk buat . Masa tu bulan puasa . 1st kita keluar pergi makan Mcd . Gcb rite ?Miss sweet moment masa time perkenalan dulu . N seterusnya till noww . Ends here . i CANT ACCEPT ACTLY . my 1st gaji , awk teman saya shopping . I ingat lagi u teman i beli beg roxy tu , smpai skg still bole guna even a little bit rosak .. mcm2 lahh awk buat utk saya . semuanya . awk tak suka tgk saya susah , tp awk tak kesah if awk susah .. sy terharu . Apa yg paling sy suka tentang awk , awk layan sy mcm puteri bila kita hang out . AWk layan kerenah sy mcm seorang bayi yg baru nak belajar berjalan . Everything awk yg buat . Awk tak kasi sy buat , kcuali awk ajar sy utk berdikari . Sy ingat lagi , 1st saya dapat masuk poli niee , then awk pon dapat poli penang , kita uruskan hal poli sama2 , g bank , byr yuran semua sama2 . semua awk yg hantar sy .. Awk da byk sgt bersusah utk syy . cepatkan masa berlalu , Then sy on mula kenalkan awk dgn mak ayah sy.. Dulu , 1st menu yg salu sy masak n jemput awk datang rumah makan Spagethy kan? Awk sgt suka makan , Sy salu masakkan utk awk . sy tak rasa beban lgsg . Malah bila sy start nak masak , mak sy yg excited ckp suruh sy masak elok22 , best2 utk awk .Dia restu hbgn niee ....:')smpailah masa raya i ajak u raya umah nnek i kat tiram . atok pon dah kenal awk .. Ingat nama panggilan awk syapiq .. Kita g Kl sama2 dgn mak nad atok . seronok kan that moment? I hantar u balik uitm sbb cazen i pon blja sana . Kenapalah sy tak sama tempat blja dgn awk .. kalau tak mesti idop kita akn lebih bahagiaa . teringinnya nak tgk awk g kelas and belajar , mkn sma2 awk kat tmpt bljaaa. myb ade hikmahh kan ? sy pon bukan pandai nak dapat uitm . poli je niee . huhu . Apa pun saya doakan yg terbaik utk awk , belajar rajin2 tao awakk . walaupun sy tak dapat nak nasihatkan awk macam dulu . Awk yang dulunya careless , suka tinggaln kunci kat motor , suka tinggal wallet , skg awk dah tak mcm tu kan ? Dulu sy marah bila awk menguap tak ttp mulot , skg awk da berubah . sy sentiasa perhatikan perubahan awk ,, Alhamdulillah , sekurang2nya sy dapat beri satu perubahan kat diri awk . Teruskan syg !:')Thanks jugak awk sanggup jaga masa sys sakit , awk teman saya pergi hospital . Awk amik pergi balik saya dari pasir gudang ke plentong . Semua awk , kalau nak di ungkap dgn kata2 , mmg banyak sgt . bak kata awk . you love me infinity kan ? tp tu semua dah takde lagii ... harap sgt awk bace blog nie:'( ..

  Awak ouh awak , lepas niee takde org yg kong2 life awk lagi , marah2 awk , buat awk stress , tuduh awk itu ini , ckp awk ade pmpn lain ke ape . Sy saje sebenarnya sy tao , awk bukan mcm tuu . Awk bukan kaki pmpn . mungkin lepas nie , awk bole berkawan dgn sape2 awk nak . Takde org larang lagi . Sya akui sy jealous sbb selama kita cple , awk tak pernah layan pmpn lain , skg bila sy tahu , ati sy rasa mcm mne yg awk rasa dulu bila sy layan laki lain . Malah sy buat awk lagi teruk daria ape yg awk sgke .. Maafkan saya awk ..

  Actly in this case , tak perlu babitkan parents . Awk da besar , boleh pikir matang . Sy pon .. Even betul awk tak bole teruskan , we solve it between us . Sy bukan dah ade pape ikatan yg sah mcm dah tunang atau kahwin smpai nak kaitan ke makayah . Even i know , mereka semua sokong n tanak tgk awk careless dlm pelajaran . selama nie , pernah ke sy halang awk utk belajar , halang awk join semua event? Tak kan?Malah sy cuba terima n faham waktu kelas awk . Yg dulunya i saku mcj time u kat class , lama2 i da bole biasakan . Sy bukan bole berubah sekelip mata:(Selama niee , bila awk lukakan aty sy , sy tak pernah give up bagi awk peluang . Mmg lahh , siapa bole terima kalau ati diduakan , tapi awk bole pk kan kenapa sy jadi mcm nie . Tak ada mslh tak bole settle . Awk langsung tak bagi sy peluang utk jelaskan . .. Langsung takde peluang terakhir utk awk beri utk saya . Yaa , sbb tu sy ckp , kalau da mak ayah da decide , kita tak bole buat apa . Bgoslah sygg awk patuh arahan kedua ibu bapa awk .. Awk yg sy kenal , matang , sy tak sanka pulak awk terus putuskan hubungan niee . Sy cuba pertahankan , tapi hati awk mmg da takde sy . Janji awk hanya nak berkawan dgn sy kan? Awk siap nak beat nak kawan n tanak putuskan persahabatan ni .. Allah maha adil , betul ckp awk .Saya dah terima sakitnya awk . Saya sakit sekarang . Terima kasih Ya Allah .. Sy takan lupa semua kenangan kita . Excident sama2 . event sakit pon , tapi bila dgn awk , sy rasa selamat . Alhamdulillah , tuhan panjangkan umur kita ... Takple , tu semua kenangan ,... Biarlah sy je yang ingat . Awk boleh benci sy apit lepas niee . Cincin yang sy bagi tu kalau awk tanak pakai , awk simpan eh :'( Simpan semua kenangan kita .

    Thanks selama nie byk bersusah payah utk i , everything utk I . I tahu , u da byk berkorban utk i walau seremeh mana benda tu pon , awk sanggup buat utk saya . barang yg awk bagi kat saya , akn sy simpan . Sy harap sy still bole jd milik awk satu hari nanti . sy tunggu awk . Even sy kawan dgn org lain pon , sy tak kan dpt beri sepenuh hati sy kat org tu . Just you .. :'( My promise .. Halalkan segala makan minum sy selama nie . Yang baik datangnya dari Allah , yg jahat dari saya . Saya mohon ampun dan maaf kat awk dan family awk sbb saya da hilangkan kepercayaan mereka terhadap sy . Maafkanlah setiap rakanmu yg pernah lukakan hatimu kerana mereka juga insan yang tak sempurna di muka bumi niiee .. Saya org paling kecewa jika satu hari nanti sy lihat awk bahagia bersama org lain .. masa tu hati sy betul2 luluh . I dedicate this song TANPA KEKASIHKU bY aGNES monica utk awk . Ingat sy nyanyikan lagu nie utk awk tao . Sy tak bole hidup tanpa awk . wlaupun padan muka saya , semua ni takkan berlaku kalau saya tak buat hal . Awk , sy sygkan hbungan niee . Moga Tuhan lembutkan hati awk utk beri sy peluang . Sy tunggu . Mungkin ni angan2 saya je . Sy tak bole awk takde , Sumpah ....


*Awak , esok 9Feb2012 kalau betul kita still cple , annyversary kita yang ke 1year5month :') Happy Anny awk . Iloveyouutillmylastbreath . Thats my promise to you . sy tunggu awak :'( Saya harap dpt buat something surpise for ur upcoming bday . 4April2012. Hope awk terima . I miss all about you . Tc . Maafkan saya :') ............................................IloveyouAbdulrahman

No comments:

Post a Comment