I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, February 03, 2012

Suka suki

Hye kawan semua .
sekian lama aku tak updated blog niee , tbe-tbe rsa nak update laa kan .. tengok kawan aku kat sebelah niee updated blog , rasa seronok and nak join pulak . Dah lama tak luahkan isi hati kat sini . hehe . Takdelah , this topic actully aku nak hentam buta je cerita campur-campur sebab kalau nak post every day , mmg takde masa lahh kan . Aku cerita jelah ape2 yang aku rasa selama aku tak update nlog ni kan .. So , watch outt...






 Youuu ouhh youu , tadi awk , sekarang youu ehh . Ahha . Saya nak beg niee la . cantikknyaaa !Geram tgk leapord tuu . Grrr . Rm43 jee awk . boleh eh ? pless pless . ehhe . Sumpah kalau awk yang bagi , saya tak miss pakai lahh . :))Ahha . Nak jugak *tak tidur mlm 

Awak-awak , tengok niee . Tadi takde keja , saya main benda alahh niee . Kelakat doee . Macam ape je berangan . saje je :p


Haii , hitam kan tgn saya ?Ahha , sekali pandang ingat tgn keling kott . hehe . Tp ni bukan motiff utama aku upload gambar niee nak ckp pasal warna kulit . Just nak share yg aku sgt happy dgn memakai henna niee . Wahh , terasa seperti nak kawin , mcm india pon ade jugakk . Da lama excited nak buat benda alah niee , tp baru aritu berkesempatan nak buat . Rm5 je punn . Aku ade hati nak amik design yg dalam buku , tuptup , dia ckp Rm25 !ahha . Mahalnya , mls lahh . setakat nak pakai henna , murah2 sudah laa . kan tak elok membazir .. hehe

\

Blueberry muffin before for you ARAR :)


Nie kawan saya yang lukis kann . then saya kalerr . cantik kan ?hehe . Really appriciate . Thanks awak :)


Look at our fruit tart's ! Look funny and colourfull . Act kteorg saje design hentam, buta jee . Ni lahh jadi mcm ni , mcm2 ada . ahha . 


Awak ouhh awak , saya rindu masakan awk niee la .. even a simple menu , but i really miss our sweet memory together when you cooked for me . Walaupun saya makan tak habis , tapi Im really appreciate sbb mse tu saya kacau awk main game , then sy suruh awk masakkan untuk saya . Thanks for the Maggie Pie:)


Sekian lama saya nak makan steamboat and nak pergi rawa , akhirnya dapat dinner with our lecturer Madam Izan . She's very sporting . We love her so much . Thanks lecturer !


END

ada cerita , aku potpet lagii . Kbai


No comments:

Post a Comment