I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 15, 2012

Mama Carey ARAR for you:')

Haii ...

  Hari niee aku belajar buat biscuits mama carey , butter cookies and chocolate chip . Proses nak buat takdelah susahh actl . cuma masa banyak ambil time bakar . Maklumlahh oven kat poli aku bukan byk sgt . Jenuhh tunggu . Balik mesti pukol 3 4 5 punya . Hm , tengah2 buat mama carey , aku pun letak ising kat atas biscuit tu . Sempat jugak aku buat nama ARAR :) Every my product , mesti aku akn selitkan even sedikit pon nama dia . Every seconds i miss him!even dlm kitchen pun . Imy awak:') . Saya taktahu kat sana awk rindu sy or tak , mgkin awk tengah marah kat saya . Takpe awk , sy tetep tunggu awk . Sy tak kwn dgn mana2 laki lagi . Sy nak berubah ! Nak tukar no , and sy dah deactivated account fb:') Semuanya utk awk . Lepas nie sy janji , sy akn beri yg terbaik , wlaupun sy tahu sy tak tahu ape jwpn dari mulot awk sama ada nak terima sy lagi atau tak:'( . Semoga Allah buka and lembutkan hati awk . Saya berdoa dan terus berdoa . Maafkan sy awk . Sy janji takkan buat lagi .. Beri sy peluang yg terakhir . Sy takkan sia-siakan . Sy pegang janji awk , 2x awk beat dgn saya suruh sy beri masa kat awk . Pd masa yg sama , sy akn gunakan masa2 ni utk perbaiki diri saya . Insyaallah . Sy janji awk , takkan kecewakan awk lagi . Sya menyesal semenyesalnya . tlg maafkan sy utk kali niee ,, Terima saya jadi kekasih hati awk mcm dulu , tempatkan sy dlm hati awk seperti dulu wlaupun sy tahu kepercayaan awk kat sy berkurang , Sy akn cuba amik hati awk semuala . sy nak happy and bahagia dgn awk mcm dulu . sy nak masakkan utk awk , ajak awk jumpa mak saya , lepak dgn family sy . Saya rindu semua tentang awk . Sy harap kepetusan awk nanti takkan mengecewakan sy . Sy tunggu dengan seribu impian n setinggi gunung . sy MERAYU . beri sy peluang , sy takkan buat awk mcm tu lagi . Sy tak boleh hidup tanpa awk . tolong saya:'( Iloveyousomuch Abdulrahmanabdulrahim




I made this blueberry muffin arar:')



Arar Mama Carey . Imy :')


Im promise to you , i still love and need u . U everything for me . Please forgive me:'(

No comments:

Post a Comment