I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 15, 2012

Ya Allah , berilah aku kekuatan .

Assalamualaikum .....

Menghitung hari,detik,saat,jam ....
Setiap masa aku rinukan dia . Setiap hari .....
Hari berganti hari , aku seperti biasa , hidup seperti separuh badanku mati . seolah2 aku rasakan nyawaku hanya separuh yg tinggal dalam tubuhku ... Aku rasakan hidupku kosong seperti tiada erti .. Aku stress , kusut , aku perlukan diaaa . Aku cintakan diaa . Pagi-pagi lagi aku nekad terus call dia , sebab aku takot . Aku bagaikan tersentap , badanku mengigel , sejuk . Tak sedap hati . Sejak semalam ... Dalam kotak fikiranku hanya memikirkan si dia . Sehinggakan aku takde mood nak buat apa-apa . Malah nak pergi class pun aku jadi goyahh . Masyaallah . Kenapa aku macam niee . Aku call dia , aku terus cakap aku tak sedap hati , takot kehilangan dia . Aku takot smpai masanya nanti , dia kan ckp dia tak dpt terima aku dalam hidupnya . Aku merayu padanya supaya berterus terang sekarang jika benar hatinya tiada untukku . Aku nak kecewa sekarang , aku nak terima sekarang . Sebab aku takot . Aku terlalu sygkan dia . Bukan aku tak nak ikot ape dia suruhh . aku sedang belajar utk berubah , untk sedar and terima segala kesalahanku . Tapi makin hari , bila aku cuba lawan perasaan pikir bukan-bukan , makin lama hati aku makin membuak2 pikir macam2 . Ya allah .. Aku tak boleh pikir negativee . Aku hanya mampu berdoa pada Allah , semoga jodohku dgnnya pjg . Aku sgt perlukan dia . Aku tahu dia sgt perlukan masa . Aku sedar cara aku ni hanya mendesak,rimaskan, kusutkan keadaan dia sekarang . Maafkan aku . Aku tak snggup hilang dia . Sumpah , aku menyesal dengan ape yg aku buat . Mmg sudah terlambat untukku menyesal , tapi bila jadi mcm nie , bila aku kehilangan org yang aku sygg , yg paling lama aku pernah bersama , aku rasa kesal !kesal!kesal! Ya allah , ampunilah dosaku . Aku sayang dia , aku tanak hilang dia Ya Allah , Beri aku kekuatan , petunjuk . Lembutkanlah hatinya untuk menerima aku dlm hidupnya semula ,., Aku tak boleh hidup tanapa dia . Mgkin sukar untuknya memaafkan aku , tapi aku akn ttp tunggu dia . Aku janji , jika dia benar terima aku semula , aku akn berubah , tak mcm dulu , aku akan lebih prihatin terhadapnya , aku takkan lukakan hatinya . aKU BERSUMPAH !

YA ALLAH , LEMBUTKANLAH HATINYA ,SEJUKKANLAH HATINYA, BERILAH KEMAAFAN UNTUK DIRIKU ,REDAKAN SEGALA KEKUSUTAN,JAUHKANLAH KAMI DARI SEBARANG FITNAH ATAU TOHMAHAN , sesungguhnya Engkau Maha Berkuasa, Maha Pengampun , Maha Mengetahui . Amin Ya Rabal alamin:'(

No comments:

Post a Comment