I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, March 30, 2012

Mom, i need youu :'(

When I get message from him , he said like that , make me shock .Selama sy dgn dia, dia tak pernah ckp dengan saya sekasar tu . sy sedihh . sedih sgt . Demi Allah niat saya cuma nak tanya , bukan menuduh . Tp, apa yang sy sgt2 sedih dia terus ckp KAU AKU . Ya Allah, hati aku bagai di hiris2 . sedihh . Mom, i need youu , kenapa , Dia masih layan saya mcm tu . Apa lagi silap saya makk , Fara cuba utk jadi yg terbaik , tp mgkin dia tak nmpk n msh aggp yang fra mcm dulu . Knp msti dia tinggi suara:(kenapa mesti kau aku . saya manusia,perempuan .hati tak sekental lelaki ,mcm tu ke dia anggap saya gf dia .sy rasa sy mcm tak berguna.apa sy cakap semua salah . sy takde niat nak sakitkan hati dia.tp dia salu aggp saya desak dia:( Ya Allah, kau je tahu perasaan aku skg . sedihh . terkejut dia ckp mcm tu

No comments:

Post a Comment