I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, April 03, 2012

Happy Birthday upcoming birthday boy

Hihi haha hoho huhu
Firstly nak cakap , semua yang berlaku semalam adalah rancangan sy since minggu lepas . Dgn kerjasama dari kawan-kawan Arar , aku dapat jayakan semua nie . Walaupun apa yg dirancang tak berapa menjadi , tp sy masih dlm ingin buat surprise utk dia:) Actly mcm niee plan sbnrnya :

  sy,kwn2 sy,aboy,alan kalau boleh nak deal dulu kat tmpt karaoke tu , mean, kiteorang smpai dulu n ade kat dalam karaoke tu . Tp mse tak mengizinkan , dah lambat sbb aku pergi amik kek , and ade sedikit kesulitan yg mmbuatkan kteorg lambat .Plannya aku nak pegang kek dlm karaoke tu , so bila dia bukak pintu , aku dah ada dpn pintu pgg kek n lilin . smbil tu aku nak nynyikan lagu bday utk dia . tp nak buat mcm mne kan , . tak menjadi , ape pun bersyukur sbb semuannya berjalan dgn baik .Kwn2 arar dah menyirap .huhu . Myb sbb tu arar and kawan dia dah smpai tmpt tu dulu . Mse aku smpai kat tmpat park tu, tak plan yg arar pun ade skali . oouh,kat situ da kantoii.. aku shock sbb dia mcm marah aku , dia tny aku wtpe g sana . Aku down lahh . huhu . Then aku mcm takde mood nak teruskan sbb takot arar marah . Mmbe dia pujuk2 n suruh aku masok kat Ali Baba tu jugak . Mse tu arar dah masok da . Aku dari luar pegang kek,pasang lilin, masok then kwn2 dia nyanyikan lagu bday for arar . I dunno ape yang dia rasa . Sy happy tgk riak muka dia yang sgt gembira . thanks sygg .semua utk awk
:)




Terima kasih utk semua kawan-kawan arar yang terlibat . Appreciate

No comments:

Post a Comment