I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, October 31, 2012

Its hurt

Salam for today:')

Kadang-kadang kita tak minta utk di sakiti,tp bila ia berlaku, sakit!sakit sangat hati nie . Kita dah lama makan hati . dah terlalu byk kali. Sometimes I tried,utk belajar bersabar ,but I cant, Sbb aku mcm fobia,fobia dgn perkataan MAAF SORRY .Maaf bermaksud pbuatan yg kita tak akn ulangi . But y,perkataan tu da jd sinonim dgn mulut awk?Tp awk lgsung tak tepati apa yg awk janji dan ugkapkan.
Sedih tau, sedih sangat .Kita bukan kejam nak hukum orang sesuka hati. Tp kita dah byk kali bg awk peluang utk berubah,awk langsung tak pernah nak take advantage dgn ape yg sy beri. Sumpah sedih .Lepas ni,jgn tanya kenapa tiada peluang kedua utk awak. Aku tak sanggup utk terus dan terus makan hati .sampai bila?Aku ada pasangan utk hdp bahagia, bukan utk disakiti . Sakit:'(

   Tomorrow is my birthday,but u,mcm no feelings utk buat I happy. Today je, u dah buat i sedih. You janji nak call i,tapi tak. Dgn alasan u ckp u takot ganggu i tidur. How come?Dlm tidur tu jgk i still tunggu bila u nak call. I terasa actly,thats y i terus ckp nak tidur. Tp u mcm tak paham. Pulak tu berjanji nak call.Pukul 7am pagi td i tersedar,tgk fon igt u ada kol,rupanya tak, Tak!WHY ,knp layan I mcm ni:'(
  I wish you nak layan i sebaik mgkin memandangkan esok,is my best day . I aspek u treat me nicely. But ....Im so sad, Dahla jauh,tak dpt celebrate together dgn family and you . Then u boleh pulak lyn i mcm nie .How come ,ya Allahhh......I tidur balik,till 10am,i terja. I call u byk kali,msj. But u tak reply langsung. Busyy sgt kan dgn kawan2 kat langkawi?Abis aku ni apa?tunggul ke?Hari2 nak makan hati?Aku tak kesa eh kau nak njoy mcm mne pun, tp mohon fair. If kau taktau nak jge hati aku, utk apa nak hidup berpasangan?untuk menyakiti???? Bila aku terus letak fon mcm tu je, kau bole buat tak tau . Bukan nak kol balik . aku berharap kau ade inisiatif nak kol aku balik,pujuk aku. But TIDAK!till now, kau buat taktau even aku terasa, Thanks buat aku menangis . I wish aku takkan ganggu kau for tomorrow, Biarlah my bday for this year,nothing special from u. Itu yg kau nak kan?So, now , Aku redha . reda / Thanks a lot


Mohon terasa bila kau baca ni , thanks sbb kau tak buat aku gembira pada hari jadi aku esokk .
WASSALAM:'(((((

No comments:

Post a Comment