I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, February 16, 2012

Saya buat semua ini kerana awak :')

Harini aku takde kelas , sebab lecturer aku busyy . Semalam aku suruh pakcik aku , Ariel ambik aku kat rumah sewa sebab aku nak ikot dia balik rumah atok aku kat tiram , Memandangkan kat rumah sewa aku tak buat ape-ape , aku bosan , baik aku balik rumah atok aku . Lagipun kocek tgh kering , duduk uma atok at least makan tak payah beli . huhu . Thanks atok . Nasib baik kampung dekat  , Nak balk plentong mcm jauh pulak . Mulanya aku tak jaadi ikot pakcik aku ni , sbb aku dapat partime 1hari kat BlueWave hotel Jb , tbe2 mmbe aku cakap dia nak 11 orang jee . Ingat 20 org je . Aku pon isi form lahh . Nak buat mcm mne , dah takde rezeki aku . Ingatkan dapat la jugak duit tepi , 1jam rm5 . Okaylah , dpt duit nanti cuti kering pokai nak keluar takde fuluss . Aku da lama plan nak jumpa kawan aku , syazwani tuu . Tapi smpai skg tak jumpa2 lagi . Just cntct fb je . Now pon aku dah deactivated fb , so dah tak dapat cntct dia . Teringin nak jumpa dia . Dia baik sgt . Tulah aku ingat nak carik duit tepi sbb nak ajak dia hang , tp takde rezeki . Tak boleh buat ape . Insyaallah ada rezeki msti aku akn jumpa dia jugakk . Imy wanyy . Nak sgt luahkan segala isi hati ni dpn2 kat awk :'( Harini besday wanyy , aku tak dapat wish ape2 kat fb . Mcm mna ekhh . Btw , kalau wanyy bace blog I ni , i nak wish HAPPY BIRTHDAY to you , semoga panjang umur and dimurahkan rezeki . I wish u find some2 that really love you , and study smart . Ily :)

     Arar , harini sy rasa sgt rindukan awk . Bukan harini je , tp hari2 . Saya tak biasa bila tak cntct awk , sy rasa lain . sy rasa rindu ,,, rindu sgtt . Dulu mse kita cple , even satu hari awk busy tak cntct saya , sy rasa tak senang duduk , skg bila mcm nie , sy lagi takde peluang nak cntct awk mcm dulu . Awk ouh awk , i deserve it now . sy rasa and sakit sekarang . Awk , sy mula ikot ape yg awk suruh . sy dah deactivated fb , sorry if saya lmbt tukar number sbb duit sy tak cukup skg . Sy janji akn tukar jugak . Sy cuba senyap and tak kacau awk sekarang sbb awk rimas kan?awk perlukan masa?awk tanak pikir ape2 tentang ni?awk nak focus kan?sy nak awk tahu , sy buat semua ni sbb sy sayangkan awk . sy nak buktikan kat awk yg sy boleh ikot and dgr ckp awk . wlaupun slma nie sy susah nak dgr ckp awk . Tp awk , tak bermaksud skg sy senyap, tak cntct awk , sy give up . No!i never gve up .. sy cuma ikot nasihat awk , awk tanak sy ganggu awk buat masa skg kan? tp jauh d sudut hati sy sgt rindukan awk sgt . sumpah . bila sy terjaga dari tidur , sy terus tgk fon , tp takde pape . Nothing , sy tahu tak mungkin awk akn mcj or call sy kan ?sy faham , sy rasa sakitnya , sedihnya skg , Sy senyap skg sbb sy tanak awk marah2 sy , sy takot .. mmg dari dulu , sy takot kalau awk tinggi suara kat saya , sy cepat terasa and menangis ...wlaupn bagi awk awk tak mara and tu mmg cara awk . sy mula faham . Sy senyap skg , tapi jiwa sy tak tenteram , sy tertanya2 awk sihat tak , awk buat ape , semua sy tertanya2 . sy tanya sy jawab . sedihh:') hope awk baik2 kat sana . awk belajar rajin2 yaa . tak lama lagi awk nak final , sy doakan yg terbaik utk awk . Insyaallah , awk boleh jadi terbaik . Dgn usaha and cara awk , sy sgt yakin . Awk , sy rindu sgt kat awk . Hari2 sy berdoa agar tuhan lembutkan hati awk utk terima saya semua . Sy pegang janji awk , yg awk perlukan masa dari sy . Sy harap masa yg saya nanti2kan tu tak akan menghampakan harapan sy yang setinggi gunung niee . Hari2 saya mimpi awk . sy selalu terjaga malam2 , tgk fon , jari ni rasa nak call and mcj awk . tp sy tahan .. sebab sy takot awk marah ,,

  Sy tak cntct awk buat masa skg , sbb sy ikot ckp awk , awk nakkan masa .. bukan sy give tau . sy takkan give up . Ya, mmg betul kata awk , ramai lagi yg baik kat luar tu , t sy tanak . Saya takkan boleh go on dgn org lain . sy hanya mahu awk . sy tunggu awk smpai awk habis final , sy nak dgr jawapan dari mulot awk k . sy tunggu :') semoga tuahn lembutkan hati awk . saya sgt menyesal, sy janji yg sy akn buat and jadi yg terbaik . tolong awk , beri sy peluang yang terakhir utk buktikan . hati saya tak pernah berhenti dari cinta and rindukan awk .

YA ALLAH , LEMBUTKANLAH HATINNYA :'(

No comments:

Post a Comment